Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда за 156 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Утре ще опитам да видя какво ще стане. Смених си моторчето за празен ход и ламда сондата и оборотите на празен ход нещо все се менят. Интересното е че когато колата не се движи те оборотите не се менят а си стоят много добре, ама ако я пусна по инерция и като мине десетина километра в час започват да се клатят много усилено и се случва понякога и да гасне .

    Сърцата са по-капризни от умовете.

    Comment


    • #17
      Провери и почисти дроселовата клапа. По нея се лепят горивни мазнотии върнати от масления изпарител, натрупват се и дросела не затваря добре, тоест лъже компа и оттам гирвната смес е бедна/богата и се разиграват малко оборотите, когато педала на газта е свободен (тоест клапата не затваря докрай).
      При мен това беше проблема - заиграването на оборотите беше в рамките на 100-300 оборота, след почистване заспаха. Успех
      ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Derry
        Утре ще опитам да видя какво ще стане. Смених си моторчето за празен ход и ламда сондата и оборотите на празен ход нещо все се менят. Интересното е че когато колата не се движи те оборотите не се менят а си стоят много добре, ама ако я пусна по инерция и като мине десетина километра в час започват да се клатят много усилено и се случва понякога и да гасне .
        Колега и при мен е така след като смениха сондата оборотите играят когато е в движение но при неработеща сонда стояха стабилно. Смятам да послушам Tinoto и да почистя и аз клапата.
        Tinoto Пуснато на: Сря Мар 07, 2007 12:52 am Заглавие:

        --------------------------------------------------------------------------------

        Провери и почисти дроселовата клапа. По нея се лепят горивни мазнотии върнати от масления изпарител, натрупват се и дросела не затваря добре, тоест лъже компа и оттам гирвната смес е бедна/богата и се разиграват малко оборотите, когато педала на газта е свободен (тоест клапата не затваря докрай).
        При мен това беше проблема - заиграването на оборотите беше в рамките на 100-300 оборота, след почистване заспаха. Успех


        Искам да те попитам с какво чистиш около клапата някакъв определен препарат или с каквото разполагаш в момента
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Огромно благодарско за акъла дето ми дадохте да си почистя дебитомера и дросаеловата клапа. Оборотите заспаха. Тъкмо бях взел да се притеснявам че след сумато му пари инвестирани по колцата ефект няма пък то било лесно .

          Сърцата са по-капризни от умовете.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от yankoff
            Tinoto, може би говориш за куриерски услуги, който са доста по-скъпи от нормалната бавна (въздушна) поща. Тук можеш да видиш, че за малък пакет от рода на няколко стотин грама цената е няколко паунда. Не знам колко е тежка тая ламбда, но на снимката ми излгежда малка. Така, че няма нищо странно пратката да е вкл\чена в цената. Ти си я плащаш така или иначе, както казваш безплатен обяд няма

            Аз си поръчах оригинална БОШ за да избегна по-високите разходи на гориво и възможните проблеми след това. Така ми казаха и в сервиза. Иначе бих поръчал тая от сайта, ако бях сигурен, че ще ми пасне. А и не ми се чака.

            Все пак на някой друг от колгите може да му е полезен сайта.
            И да сподели.
            Сменял съм два пъти ландба сонда и двата пъти беше японска за 98лв.С първата навъртях 90хил.км,автората още я карам,но още при първата ми светна червената лампичка за дюзите,при диагностика показва грешка на детонационен датчик,така е и при втората,за разхода нямям проблеми.

            Comment


            • #21
              -

              колеги кьде се намира тая клапа че и моите обороти се менят така.не е срамно да питаш като не знаеш
              0888515205

              Comment


              • #22
                Re: -

                Първоначално публикувано от marian
                колеги кьде се намира тая клапа че и моите обороти се менят така.не е срамно да питаш като не знаеш
                Тя клапата на лесно място махаш маркуча след дебитомера поглележдаш и виждаш клапата взимаш парцалче с бензин и почваш да чистищ старателно и внимателно. А след това може да дадеш и пари за една диагностика щото ако клапата си промени доста положението достатъчно че на компа да не му хареса става цирк оборотите стават около 1500 и варират постоянно с около 200 оборота докато не направят адаптация на компа към новото положение на дросела и всичко си идва на мястото . Но може и да не се получи и всичко да си е нормално и да си свиркаш след интервенцията доволен. Успех
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  И от мене един акъл, като ти правят адаптация и настроики разни гледаи да не ти е включен климатика.

                  Сърцата са по-капризни от умовете.

                  Comment


                  • #24
                    Разход

                    Здравейте може ли някои да ми каже или да ми изброй нещата от какво може да ти се качи разхода на гориво при дизелов двигател JTD

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ламбда сонда за 156 1,8

                      Колеги,половината форум е изписан с сондите и дебитомерите на 156-цата,какво става,това иавно си е голиам проблем за този модел
                      Алфа Ромео 156 2.0 TS '98

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ламбда сонда за 156 1,8

                        Колеги,половината форум е изписан с сондите и дебитомерите на 156-цата,какво става,това иавно си е голиам проблем за този модел
                        Алфа Ромео 156 2.0 TS '98

                        Comment


                        • #27
                          Това е проблен на фирмата BOSCH a не на ALFA ROMEO
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            странно мнение даде колега
                            Алфа Ромео 156 2.0 TS '98

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Marilyn
                              странно мнение даде колега
                              Защо да е странно производител на въпросните части е BOSCH а и целия инжекцион е разработка на фирмата бош за 156 е разновидност на БОШ motronic 1.5.5.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                Сложихме ламбда сонда от fiat Проработи и струва точно 20 лв от моргата само номера незная пак е на BOSH
                                156 1.8 T.S 144 hp '99
                                Mazda 626 1.8 105 hp '92(bqga po4ti kolkoto alfata )

                                Comment

                                Working...
                                X